Dzień Kobiet, przypadający na 8 marca, to kolejna okazja, do zaznaczenia roli kobiet w rozwoju polskiej przedsiębiorczości. W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8800 franczyzobiorców stanowią właśnie panie. Czytaj więcej »
Dzień Kobiet, przypadający na 8 marca, to kolejna okazja, do zaznaczenia roli kobiet w rozwoju polskiej przedsiębiorczości. W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8800 franczyzobiorców stanowią właśnie panie. Czytaj więcej »
Chociaż w wielu przypadkach rozwój sieci franczyzowych nieco zwalnia, to nie ulega wątpliwości, że liczba 50 tysięcy ogólnospożywczych placówek handlowych działających pod szyldami franczyzowymi jest w tym roku w zasięgu ręki. Czytaj więcej »
W nowym roku Żabka uruchomiła projekt „Ambasador Franczyzy”. Do tego elitarnego grona powołanych zostało 50 franczyzobiorców, jako wyraz uznania dla ich zaangażowania, profesjonalizmu oraz chęci ciągłego rozwoju. Przedsiębiorcy uczestniczyć będą m.in. w wydarzeniach branżowych, a niektórzy z nich staną się bohaterami serii podcastów prowadzonych przez znanego dziennikarza... Czytaj więcej »
Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. Rozwoju Franczyzy i Komunikacji Korporacyjnej Intermarché i Bricomarché. Czytaj więcej »
Młodzi nie garną się do handlu, tym bardziej spożywczego. Czy nie wpłynie to także na możliwości rozwojowe sieci franczyzowych? Czytaj więcej »
Wywiad z Agnieszką Kusaj, właścicielką sklepu ODIDO w Sokolnikach. Czytaj więcej »
Dla każdego coś odpowiedniego. Tak w kilku słowach można określić aktualną sytuację na rynku spożywczej franczyzy detalicznej. A przecież jeszcze niedawno było zupełnie inaczej... Czytaj więcej »
Po wielu miesiącach oczekiwania światło dzienne ujrzał przygotowany przez resort sprawiedliwości projekt nowych regulacji prawnych dotyczących franczyzy. Czytaj więcej »
Sieci franczyzowe już w pierwszych latach swojego istnienia założyły, że uda się im nawiązać równorzędną walkę konkurencyjną z wielkimi międzynarodowymi zrzeszeniami handlowymi. Po latach ten cel został zrealizowany. Czytaj więcej »
Prace nad prawnym uregulowaniem franczyzy trwają od lat. Wydaje się, iż nareszcie pojawiła się szansa na ich zakończenie. Ustawa o franczyzie jest coraz bliżej. Czytaj więcej »
Sieci franczyzowe cieszą się coraz większym uznaniem wśród detalistów. Pozostaje jednak niemała grupa właścicieli placówek handlowych, którzy nie widzą dla siebie miejsca w istniejących na rynku systemach franczyzowych. Czy ich obawy są uzasadnione? Sprawdźmy jakie są korzyści, a jakie zagrożenia wynikające z przystąpienia do franczyzy. Czytaj więcej »
Do sieci Żabka dołączyła 8000. franczyzobiorczyni, która poprowadzi swój sklep w Dobieszowicach (woj. śląskie) liczących mniej niż 2000 mieszkańców. To dowód na to, że Żabka przyciąga przedsiębiorców swoim modelem biznesowym. Coraz więcej osób uruchamia placówki pod jej szyldem także w mniejszych miejscowościach i na terenach wiejskich. W 2022 r. pierwsze sklepy sieci... Czytaj więcej »
Pod koniec ubiegłego roku działające na polskim rynku ogólnospożywcze sieci franczyzowe zrzeszały już około 50 tysięcy placówek handlowych. Które z nich są najpopularniejsze? Czytaj więcej »
Franczyza to dla detalistów wsparcie w coraz szerszym zakresie. Dla wielu sklepów może stać się też ratunkiem w trudnych czasach. Czy warto rozważyć przystąpienie do sieci franczyzowej? Czytaj więcej »
Funkcjonowanie tradycyjnych placówek handlowych staje się coraz trudniejsze. Ratunkiem mogą być sieci franczyzowe, które prężnie rozwijają się na polskim rynku. Czytaj więcej »
Aktualna sytuacja gospodarcza i widmo kryzysu nie sprzyjają zakładaniu czy prowadzeniu firmy na własną rękę. Czy w związku z tym franczyza może być rozwiązaniem dla osób chcących rozpocząć swoją przygodę z biznesem lub dla tych prowadzących działalność samodzielnie? Jak wynika z badania przeprowadzonego w 2022 roku wśród przedsiębiorców w ramach inicjatywy Urodzeni... Czytaj więcej »
Sytuacja rynkowa pogarsza się z miesiąca na miesiąc. Dla detalistów może to oznaczać konieczność wyboru najkorzystniejszej formy prowadzenia biznesu handlowego – franczyzy. Czytaj więcej »
Sieci franczyzowe zrzeszają już prawie 60% ogólnospożywczych sklepów detalicznych w Polsce. Czy nadal pozostaną równie atrakcyjne? Czytaj więcej »
Współczesne sieci franczyzowe bez względu na to, czy mają charakter struktury miękkiej, czy twardej, oferują swoim członkom coraz szerszy wachlarz usług. Jak zmieniała się ta forma zrzeszeń na przestrzeni lat, które systemy okazały się najbardziej praktyczne? Czytaj więcej »
Świąteczne smaki od PROFIAleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu, Profi S.A....
Platforma Odpadowa Interzero: cyfrowa rewolucja w zarządzaniu odpadamiCyfrowa transformacja zmienia standardy w branży zarządzania...
Innowacje na ekranie – jak MediaMarkt wykorzystuje Digital Signage w handluGrażyna Faustmann, IT Project Team Manager w MediaMarkt Polska....
Bob Snail: radość, smak i prosty składCzy owocowe przekąski mogą być jednocześnie smaczne...
Rozmowa z Wiktorem Kowalskim, Head of Marketing w Dan Cake PoloniaTrzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Head of Marketing w Dan...
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Carrefour wdraża nowy koncept sprzedaży lokalnych produktów na ŚwiętaCarrefour uruchomił świąteczne jarmarki lokalnych...
PINTA w zwrotnych puszkachBrowar PINTA, jako jeden z pierwszych browarów...
Kaufland z widokiem na Giewont Kaufland otworzył pierwszy market w Nowym Targu, oferując 216...
Rząd chce zakazu sprzedaży smakowych saszetek nikotynowychProjekt UD213, przewidujący m.in. zakaz sprzedaży smakowych...
Rusza nowa edycja Akademii LubellaStartuje kolejna odsłona jednego z największych programów...
Podaruj sobie i bliskim odrobinę świątecznej radości z czekoladowymi produktami od Mars W tym roku Mars zaprasza do odkrycia kultowych smaków w...
Vortumnus wprowadza nową linię przetworów - 80% owoców, bez dodatku cukruSmak, który dojrzewa z naturą...
Świąteczne ekspozycje Mionetto i Freixenet już w sklepachŚwiąteczne ekspozycje winiarskie marki Mionetto i Freixenet...
Syropy Herbapol w limitowanej edycjiOdkryj zimową przyjemność w wyjątkowych smakach...
Kultowa czekolada z "okienkiem" od ALDI z nową nazwąCzekolada „z okienkiem” marki Choceur w ALDI zmienia nazwę...
Kampania Majonezu Kieleckiego – szeroka komunikacja i wsparcie sprzedażyOkres przedświąteczny to dla kategorii majonezów jeden z...
Smak natury w sercu miasta - kampania outdoorowa VortumnusaMarka Vortumnus, wraz z premierą linii „Ogród...
Tomasz Karolak w świątecznej kampanii piwa ŁomżaOd połowy listopada trwa świąteczna kampania piwa Łomża...
Anna Mucha i Matteo Brunetti w kampanii Gellwe: humor, energia i pewność efektuGellwe rusza z największą w swojej historii kampanią 360°...
Carrefour sprzedaje viralowe słodycze za ułamek cenyCarrefour rusza z kolejną edycją popularnej akcji „koszyk...